Porod podruhé

01.05.2014 23:23

Tentokrát si to Kony naplánovala trochu jinak. Stahy začala mít večer a štěňátka se rodila od půl páté ráno do jedenácti hodin. Byla jsem vzhůru celou noc, protože Kony stále chtěla chodit ven a tak jsem jí dělala vrátného. Moc se jí domů nechtělo, vyhovovalo jí to chladno venku a já zase měla strach, aby nezačala rodit na zahradě a tak jsem jí kontrolovala s baterkou. Konyska celou dobu zrychleně dýchala a spíše popocházela, lehnout si moc nechtěla.Konečně o půl páté ráno vykouklo na svět první štěňátko. Byl to kluk a dostal zelenou mašličku. Následně to bylo až do 6ti hodin celkem rychlé, Kony stihla porodit celkem 6 štěňátek. Ve 4.40 to byl kluk (tmavě modrý), 4.45 zase kluk (bílý), to už jsem pojala podezření, jak to asi bude s poměrem pejsků a feneček.Jako čtvrtá konečně přišla na svět v 5.15 holka a dostala červenou pentli. Následně v 5.25 zase kluk (fialový) a šestá opět holčička (žlutá), to jsem ještě netušila, že zároveň i poslední. Na další štěňátka už jsme čekali déle, půl hodinky až hodinu. Sedmé štěňátko s pindíkem přišlo v 7 hodin (béžový),osmé v 7.15 (světle modrý), deváté v 8.35 (oranžový) a desáté v 9.15. To nás rozesmutnilo, protože se narodilo už mrtvé. Vdechlo nejspíš během porodu plodovou vodu. Jedenáctý kluk už musel dostat růžovou barvu v 10.10. A protože jsme měli jen 10 barevných mašlí, poslední dva kluci dostali stejné barvy jako holky a rozeznáváme je podle podvozku. V 10.35 se narodil červený kluk a v 11hodin poslední, který dostal také žlutou barvu. Postupně se všechna štěnda vystřídala u cecíků a já šla spát.