Víkend v Lipnici nad Sázavou - Blue

21.07.2014 09:17

Páníčkové mě vzali na výlet ještě s maminkou Kony. Cesta autem trvala skoro 2 hodiny a zpočátku se mi moc nelíbila. Zkoušel jsem chvíli kňučet a pak jsem přitvrdil a na páníčky jsem štěkal, ale nic nepomohlo a když jsem viděl, že mamka na to nic neříká, tak jsem se uklidnil a nechal se přepravit tou divnou věcí do chatičky v Lipnici. Moc se mi tam líbilo, domeček byl hned u louky a u lesa a tak jsem tam mohl lítat, jak jsem chtěl. Bylo tam hrozně moc dětí a pořád mě honily a mazlily. Kromě mamky jsem ještě otravoval babičky Nelinku a kamarádů maďarského ohaře Marleyho, který se tedy zajímal spíše o mamku, ale se mnou si také pěkně hrál. Šli jsme na dlooouhatánskou výpravu do lesa (asi 2km) a to mě tedy zmohlo. Bylo hrozné vedro a tak jsem se nakonec musel vykoupat v lomu. Byl jsem zvědavý, jestli umím plavat jako mamka (ta se z vody nehnula). Šlo mi to úplně samo i když do vody mi trochu pomohl páníček. Po návratu jsem si lehl v chodbičce a dlouho spinkal. Páníčkové se také šli podívat na hrad, ale tam nás s mamkou nepustili, tak jsme si hráli v podhradí. Panička mě chválila, že jsem se na výletě choval vzorně a vůbec jsem se v chatičce nepočůral, ale proč bych to dělal, vždyť už i doma to vydržím celou noc až do pěti nebo šesti hodin, když se před spaním ještě vyvenčím. Ráno na paničku zakňučím a pak dlouze čůrám až na trávu. Takový jsem šikula. A jak už hezky umím chodit na vodítku. A páníčky vůbec nekoušu i když bych mohl, protože mám ostré zoubky, jenže já jsem hodné štěňátko. Akorát mě baví odnášet pantofle a to se panička zlobí, tak já se polepším.

 

Postupně přidáváme fotečky k jednotlivým štěňátkům na rajče (nové má Marley, Benjamin a Barnie).